امام علی عليه ‏السلام :

جودُ الوُلاةِ بِفَيءِ المُسلِمينَ جَورٌ وخَترٌِ؛ بخشش كارگزاران از اموال مسلمانان، ظلم و خيانت است.

ورزش به گل نشسته یا طوفان زده اقبالیه

بسمه تعالی

ورزش به گل نشسته یا طوفان زده اقبالیه

اقبالیه با بیش از 60 هزارنفر جمعیت غیر رسمی و70 هزارنفر غیر رسمی که بیش از 5 هزار ورزشکارآقا وخانم دربخش ها ورشته های مختلف ورزشی را درخود جای داده است حتی دربرخی ازرشته ها دراستان وکشور حرفی برای گفتن دارند ازجمله : فوتبال ، کشتی ، دو ومیدانی ، فوتسال، کاراته ، ووشو وکبدی قهرمانانی درانفرادی وتیمی درسطح استان وکشور دارد.

اما همه این فعالیتها وقهرمانی ها درسایه تلاش وکوئشش خود ورزشکاران ومربیان ومتاسفانه درسایه کم توجهی وبی مهری متولیان ورزش وجوانان استان حاصل شده این درحالی است که امتیاز وسود این همه قهرمانی وافتخارات این شهر را اداره ورزش وجوانان استان می برد وبه حساب استان گذاشته می شود دراین شهر با همه ویژگی ها وخصوصیاتی که عرض شد ورزش وجوانان جایگاه وساختاری ندارد . هرازچندگاهی شخصی با یک برگ کاغذ a5 بعنوان مسئول اداره، نمایندگی اداره ، مسئول شورای ورزشی واخیرا بعنوان مسئول هماهنگی ورزش شهر منصوب وبه این دیار پرافت وخیز گسیل می شود وبا انبوهی ازمشکلات وناملایمات وکمبودها مواجه می شودودریغ ازحمایت مادی حتی معنوی مسئولین استانی ازمسئول خودبرگزیده وبرنامه هایش وبه طبع ایشان هم دراین مسئولیت نمی تواند موفق شود وبعد ازمدتی شخص دیگر با یک برگ کاغذa5 دیگر.

اخیرا با نهایت بی تدبیری وناهماهنگی کامل وندانم کارهای برخی مسئولین شهری ، شهرستانی واستانی که هیچکدام مسئولیت آن را نمی پذیرند شخصی را به این مسئولیت گماشته اند که هنوز جوهر این کاغذ خشک نشده با انبوهی ازاعتراضات ومخالفت ها با این انتصاب دربین ورزشکاران ، قهرمانان ومسئولین شهری مواجه شده است . بهاری که نیکوست ازبهارش پیداست .

با توجه به شواهد وقرائن موجود وچالش های بوجودآمده درطی این مدت کوتاه چند روزه که درنوع خود بی نظیر وکم سابقه است درصورت پافشاری مسئولین ومتولیان به این انتصاب اختلافات ومخاافت ها شدت گرفته وکشتی به گل نشسته ورزش اقبالیه نه تنها نجات پیدانخواهد کرد بلکه به کشتی طوفان زده نیز مبدل شده واحتمال غرق شدن آن نیز قوت خواهد گرفت . پس مسئولین هرچه زودتر به خودآمده وازتک روی وخودرایی واحتمالا فشارهای جریانهای سیاسی دوری گزیده وبه داد ورزش این شهر شهید پرور وقهرمان پرور وولایی برسند تا بیشتر ازاین جوانان وورزشکاران وجامعه ورزش این شهر واستان متضررنشود.

حسنعلی نوروزی

Noroozi.qaz@gmail.com                   www.hasanalinorouzi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا