امام علی عليه ‏السلام :

جودُ الوُلاةِ بِفَيءِ المُسلِمينَ جَورٌ وخَترٌِ؛ بخشش كارگزاران از اموال مسلمانان، ظلم و خيانت است.

یاد داشتی بر یک یادداشت

یاد داشتی بر یک یادداشت

پیرو یادداشت شخصی مورخه پنجم فروردین سال جاری باعنوان تحلیلی بر ادوارگذشته شورای های اسلامی شهراقبالیه لازم دیدم به چند نکته جهت اذهان عمومی و روشن شدن مطالب آن اشاره کنم .

۱ – همانطور که از اسم ، محتوا و فحوای این نوع مطالب برمی‌آید یادداشت‌های هرازچندگاه یا هر چند روز بنده می باشد .

۲ – جهت بایگانی ، ثبت و ضبط ، نگهداری وهمچنین دسترسی راحت وبهتربه این یادداشت ها آنها را در سایت شخصی خودم بارگذاری می کنم .

۳ – بنده دراین نوشته‌ها و تحلیل ها قصد هیچگونه اهانت ، جسارت و یا اتهامی به هیچکس از افراد ، گروه‌ها و اشخاص نداشته و ندارم و صرفاً برداشتهای شخصی وتحلیل های بنده در این دفتر یادداشت می شود .

4 – بهتراست ازاطلاعات وموضوعات نوشته شده وتحلیل های انجام شده دراین یادداشت استفاده بهتروعلمی وکارشناسی ببریم تا برداشت ومنافع شخصی وگروهی .

5 – درتحلیل یکی از بندهای این یادداشت که مربوط به دوره پنجم شورای اسلامی شهر اقبالیه می باشد و محکومیت تعدادی از اعضای شورا بوده ، موجب اعتراض یکی ازاین اعضا در این زمینه شد و با عنایت به اینکه حکم صادره توسط کمیته حل اختلاف مرکز که به رویت رسید ، بعلت عدم تناسب جریمه و محکومیت مربوط به تخلف شان آن را تقلیل داده و سلب عضویت از شورا و عدم کاندیداتوری وشرکت در دوره های شورای شهر به جریمه سبک دیگری تقلیل یافته است که بدینوسیله این موضوع اصلاح می شود .

ازیادداشت های حسنعلی نوروزی 30 فروردین ماه 1400      www.hasanalinorouzi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا